понеделник, 7 януари 2013 г.

New Year New love story

                                  Случи се отново......
Датата беше 29 декември 2012 година в Трявна.Отидах на гости при мой приятел за празниците и той ме закара вечерта в същия ден на дискотека за рожденния му ден да се почерпим.Цялата нощ мина в пиене и танцуване докато в един момент незапочнахме да танцуваме 2 момчета и 2 момичета докато момчето и другото момиче си отидаха след първата песен и ме оставиха с това момиче което виждах за първи път и да... това беше ТЯ още от първия миг щом я видях и го разбрах.Танцувахме известно време и тя ми каза ,че трябва да тръгва ,но аз я хванах за ръката , притиснах я към мене и я попитах "Кога ще те видя отново" при което тя ми прошепна "На Нова Година ако дойдеш пак в дискотеката ще се засечем" и ме целуна по бузата.

На другия ден аз вече с промит мозък мисля само за нея и как първата ми работа е да и се обадя да я чуя и да излезем и звъня ,но тя работеше и се отложиха нещата.
Целия ден ходя , приятелите ми говорят ,но аз мисля само за нея.

На 31 декември по обяд тя ми пише смс " Вечерта ще съм с вас като дойда ще ти се обадя".След този смс аз бях на 7мото небе и по-щастлив от всякога.Вечерта в дискотеката тя ми се обади да я посрещна.Излязох вънка пред входа и я видях там на улицата задаваща се към мене с нейните големи черни коси , най-красивата усмивка а тези очи пъстри като рубини стопиха всички ледове които бяха наоколо.Влязахме вътре и започнахме да пием аз разбира се като джентълмен я почерпих и на нея и хареса.Всичко вървеше като по вода докато в един момент тя не ми изтърси " Между нас неможе да има нищо аз обичам още стария ми приятел" в този момент светът се срина в главата ми настъпиха природни катаклизми .

На другия ден и казах как стоят нещата ,но тя изглежда се уплаши и спря да ми пише и да ми вдига телефона.С много мъки и съобщения останахме " приятели " което за мене си е чисто мъчение и няма да оставя нещата така.

Това е от мене за този момент и моята нова любовна история Alex Moran ™.


Няма коментари:

Публикуване на коментар